Akvilė Bernotaitienė
Išbandžiau šokius, aerobiką, treniruoklių salę, bėgimą, gimnastiką. Nė vienas sportas nepatiko tiek, kad norėčiau užsiimti tuo kasdien. Jogą atradau paauglystėje, praktikavau savarankiškai. Po kelerių metų išbandžiau grupines sportinės jogos treniruotes Kauno jogos studijoje ir čia pasilikau ilgam.
Gavau pasiūlymą tapti jogos trenere. Tuo metu buvau baigusi biologijos bakalauro studijas ir pradėjusi studijuoti molekulinės biologijos ir biotechnologijų magistratūrą. Studijos man patiko, buvo naudingos, bet jau kuždėjo nuojauta, kad darbas laboratorijoje ne man. Trūko laisvės, kūrybos. Tuomet įstojau į LKKA (dabar LSU) ir įgijau trenerio licenziją. Vėliau Kauno kolegijoje baigiau kineziterapijos studijas.
Tuomet savo kvalifikaciją kėliau jogos kursuose, seminaruose, įvairiuose mokymuose. Vėliau atradau Pilates treniruotes, įgijau Pilates mokytojo vardą. Dalyvavau įvairiuose projektuose, vedžiau treniruotes įmonių darbuotojams.
Pradėjau vesti individualias treniruotes, laikyseną koreguojančias mankštas. Dirbau su nėščiosiomis, vaikais. Mano treniruotes lankė ne vienas pradedantis ar besiruošiantis tapti jogos treneriu.
- Jogą praktikuoti pradėjo 2006 m.
- Jogos treniruotes vesti pradėjo 2012 m.
- Pilates treniruotes vesti pradėjo 2014 m.
Lietuvos kūno kultūros akademija (dabar LSU) tęstinių studijų centras
- Trenerio kvalifikacijos tobulinimo programa
- Išduotas Kūno kultūros ir sporto veiklos leidimas
Kauno kolegija
- Suteiktas sveikatos mokslų profesinio bakalauro laipsnis Kineziterapeuto kvalifikacija
Santa Monica Power Yoga & Meditation, CA (Bryan Kest)
- Online Teacher training (8 savaičių nuotoliniai mokytojų kursai)
MK Pilates akademija
- Suteiktas MK Pilates ant kilimėlio sertifikatas ir pilates mokytojo vardas (170 val mokytojų kursai)
Išklausyti seminarai:
- 2012 m. ,,Efektyvus koreguojančių pratimų parinkimas. Terapinių kamuolių panaudojimasgrupiniuose ir individualiuose kineziterapijos užsiėmimuose. Pratimų lazdos Gymstick galimybės sveikatingumo treniruotėse“ (Darius Paknys, Indrė Tautkutė, Lietuva)
- 2013 m. ,,Pilates ir joga. Sveika nugara“ (Jana Zhigalova, Rusija)
2013 m. ,,Fitness convencija ,,Sezonai““ (Lietuva) - 2013 m. ,,Yoga For Fitness level 2“ (Lorenzo Somo, Italija)
- 2013 m. ,,Ajengaro joga. Gili praktika“ (Laimutė Vološkevičienė, Lietuva)
- 2013-2014 m. ,,Judesių biomechanika, kineziologija“ (Pavelas Zachovajevas, Lietuva)
- 2014 m. ,,Judesių biomechanika, funkcinių pratimų anatominė analizė“ (Pavelas Zachovajevas, Lietuva)
- 2015 m. ,,Dubens dugno raumenys: kineziologija, disfunkcijos ir lavinimo metodai“ (Brigita Zachovajevienė, Lietuva)
- 2015 m. ,,Kūno kultūros mokymo programa trenerio licenzijai pratęsti“
- 2015 m. ,,Kodėl Pilates pratimai padeda nugarai?“ (Kristina Zaičenkovienė, Lietuva)
- 2015 m. „ Pilates pratimai nėščiosioms“ (Kristina Zaičenkovienė, Lietuva)
- 2016 m. ,,Sportas nėščiosioms ir mamoms“ (Lilija Mainskaja, Rusija)
- 2016 m. ,,Power Yoga“ (Emanuel Vetro, Italija)
- 2017 m. ,,Funkcinė anatomija“ (Laura Daniusevičiūtė-Brazaitė, Lietuva)
- 2017 m. ,,Judesių valdymas“ (Laura Daniusevičiūtė-Brazaitė, Lietuva)
- 2017 m. ,,Įdomioji biomechanika“ (Laura Daniusevičiūtė-Brazaitė, Lietuva)
- 2018 m. ,,Michael King Pilates weekend (Malcolm Muirhead, Fuzy Gabor, Anglija)
Dalyvavimas projektuose:
- 2012-2014 m. Projektas ,,Jogos mankštos Nidos paplūdimyje“ (Jogos trenerė)
- 2014 m. Renginys ,,Jogos dienos“ (Jogos trenerė)
- 2014-2015 m. Eglės Straleckaitės vaikų šokių mokyklos vasaros stovykla (Pilates ir jogos trenerė)
- 2016 m. Projektas ,,Sąmoninga tėvystė- sveikas vaikas“ (Nėščiųjų jogos trenerė)
- 2016 m. Projektas ,,Sveika nugara“ (Jogos trenerė)
- 2017 m. Projektas ,,Sveikame kūne, sveika siela“ (Pilates trenerė)
- 2017 m. Projektas ,,Santakos mankštos“ (Jogos trenerė)
- 2017-2018 m. Projektas „Žaliakalnio gyvenamosios bendruomenės savarankiškumo skatinimas“ (Jogos ir Pilates trenerė)
- 2018 m. Projektas „Akių šviesa“ (Jogos trenerė)
Svarbiausia ką turi išmanyti bet kokios srities treneris yra anatomija, funkcinė anatomija, taip pat treneris privalo nuolat gilinti savo žinias, tobulėti.
Savo treniruočių programas sudarau remdamasi funkcinės anatomijos žiniomis, kreipiu dėmesį į dažniausias šiuolaikinių žmonių fizines ir psichologines problemas, nuolat tobulinu žinias įvairiuose seminaruose ir mokymuose.
Treniruočių metu žmogus skatinamas analizuoti savo kūną, rasti jame silpnas ir stiprias vietas, suprasti ar yra balansas tarp dešinės ir kairės pusių, taip pat tarp priekinės ir nugarinės pusių.
Labai svarbu daryti ne tuos pratimus kurie patinka ir gerai sekasi, bet tuos, kuriuos atlikti sunku. Jei sunku, vadinasi tai žmogaus silpnoji vieta.
Žmogus yra stiprus tiek, kiek stiprus silpniausias jo raumuo. Treniruočių metu stengiamės atrasti tuos silpnuosius ir skirti jiems dėmesį.